19?? ITALJET MM5A
MOTOR:
FRANCO MORINI MOTORI | |
Motornummer: | FM-S5 |
DGM 10142 OM | |
Cilinderinhoud: | 47.6CC |
Boring x Slag (mm): | |
koeling: | Lucht |
Brandstof: | Benzine/olie mix |
Brandstofsysteem: | DHCP |
TRANSMISSIE:
Koppeling: | AUTOMATIC (VARIO) |
Banden: Velgen: |
2.50-10
2PLY 10 inch |
Topsnelheid (km/h): | / |
REMMEN:
Kabel | |
Voor: | Trommel |
Achter: | Trommel |
Lengte: | +- 128 cm |
Breedte: Stuur: voetsteun: |
+- 60cm +- 35cm |
Hoogte (Zadel): (Stuur): |
48 cm 68 cm |
Wielbasis: | 77 cm |
Gewicht:: | +- 28 kg |
![]() |
Zo ziet hij er nu uit: - Eerst zou 'k graag de motor terug draaiend hebben. Er moet een nieuwe onsteking in. Maar onderdelen zijn moeilijk te vinden. - Vervolgens word de motor volledig gereinigd zdat deze terug glimt; herschilderen, het zadel herstellen, en als laatste nieuwe chrome voor velgen en stuur. |
BIJKOMENDE INFO:
Gebouwd van - tot - | Overeenkomstig Type: |
1969 - 1980 | MM5A, MM5B |
1973 - 1979 | M5A, M5B |
1970- 1979 | JC5A, JC5B |
Alle bovenstaande types hebben dezelfde cilinderinhoud: 47.6CC
Ik ben niet 100% zeker dat degene die ik heb wel echt een MM5B is.
Als er iemand weet hoe het type te acherhalen is,
je kan altijd mailen: Joker28285@hotmail.com.